17/11/10

Η δύναμή της - Η βραδιά της στριπτιτζούς!

Είναι μεγάλο θέμα αυτό που πάω να ανοίξω..

Η Ήρα, αν τη ρωτήσεις τι θεωρεί σημαντικότερη αρετή σε έναν άνθρωπο, θα σου πει την ομορφιά. Την πρώτη φορά που την άκουσα να το λέει, έμεινα άναυδη, γιατί γνωρίζοντας την αδερφή μου, δεν περίμενα ποτέ μια τέτοια απάντηση. Δηλαδή αν επέλεγες ένα χάρισμα θα ήταν αυτό? Ναι. Οι ενστάσεις μου άπειρες: Και η εξυπνάδα? Θα φρόντιζα να γίνω έξυπνη ή θα ήμουν ούτως ή άλλως. Και γιατί να μην φροντίσεις να γίνεις όμορφη? Γιατί αυτό είναι εκ γενετής, ή το έχεις ή όχι. Και οι πλαστικές και το make up και όλα τα άλλα? Αυτά είναι ψεύτικα, εγώ θα επέλεγα να είμαι όμορφη χωρίς την παραμικρή προσπάθεια. Οκ, συμφωνώ, μα δεν είσαι ήδη όμορφη? Μια κούκλα είσαι. Ίσως για κάποιους, αλλά δεν είμαι απόλυτα όμορφη, όχι αντικειμενικά. Ε, ούτε και εγώ, αυτό και αν είναι φως φανάρι. Σε τι χρησιμεύει μια αντικειμενική κρίση όπως και να 'χει? Το μεγαλύτερο χάρισμα είναι  η φυσική αντικειμενικά αποδεκτή ομορφιά. Το αγνοώ, εγώ προτιμώ να είμαι απλά αντικειμενικά συγκλονιστικά ευφυής. Αυτό είναι υποκριτικό και θα σε άφηνε μες τη μοναξιά περιστοιχισμένη από ηλιθίους. Άλλωστε, εσύ με τη σειρά σου δεν πιστεύεις ότι είσαι ήδη "συγκλονιστικά ευφυής? Όχι όσο θα ήθελα. Λέμε τα ίδια πράγματα. Σίγουρα όχι.

Εγώ: Δεν πιστεύω στην αντικειμενική ομορφιά. Αυτό το διατυμπανίζω σε κάθε ευκαιρία. Δεν πιστεύω ότι έχει ιδιαίτερη αξία γιατί μου τυχαίνει συχνά να βρίσκω απωθητικά άσχημους κάποιους αντικειμενικά όμορφους ανθρώπους επειδή τους αντιπαθώ ή τους θεωρώ παλιοχαρακτήρες. Ένας "κακός" άνθρωπους, που φέρεται άσχημα, δε θα μπορούσε ποτέ να μου φαίνεται ωραίος στην εμφάνιση. Αν πρόκειται και για γυναικά δε, το μόνο που βλέπω είναι μια κινούμενη μάζα από σκατά, αν είναι αρχίδι ή αν δεν την εκτιμώ καθόλου. Καταλαβαίνω παρ'όλα αυτά, ότι οι περισσότεροι δεν επηρρεάζονται τόσο έντονα όσο εγώ από τους τρόπους και το χαρακτήρα κάποιου ώστε να συνθέτουν τόσο υποκειμενικά την εικόνα του. Ξέρω ότι πολλοί μπορούν να παραμένουν περισσότερο αντικειμενικοί και υπό την επηρρεια έντονων συναισθημάτων ακόμα, και ναι, το εκτιμώ, σίγουρα.

Εδώ η Ήρα θα πεταγόταν πάλι σαν δικηγόρος του διαβόλου και θα με ισοπέδωνε ως εξής: Κυρία μου, είναι γνωστό τοις πάσι ότι εσύ στην προσωπική σου ζωή, το ιδανικό της υποκειμενικής ομορφιάς μάλλον το έχεις πετάξει στην τουαλέτα προ πολλού, εκ του μηδενός μη σου πω. Όλοι σου οι φίλοι το ξέρουμε ότι αν βάλεις σε μια σειρά τους πρώην και τους γκόμενους που είχες, και τους περισσότερους από αυτούς με τους οποίους ασχολιόσουν στη ζωή σου, θα γίνει φανερό ότι πάντα, μα πραγματικά σχεδόν πάντα, πήγαινες για τον "ωραίο" της παρέας, του club, της φάσης. Ακόμα και οι φίλοι σου άνδρες-γυναίκες, είναι οι "ωραίοι" του σχολείου, οι cool του πανεπιστημίου...

Μπορεί να είναι τυχαίο. Σκατά τυχαίο είναι. Κάτσε ρε συ, δε μπορείς όμως να μου προσάψεις στη λίστα και τους πετυχημένους.. αυτό το αποποιούμαι! Για την ώρα, μετά μπορεί αυτό να σε νοίαζει εξίσου.. μη σου πω ότι ήδη σε απασχολεί. Επειδή μεγαλώνω, στα 26 είναι λογικό να σε "ζαλίζει" η επιτυχία όταν νιώθεις χαμένος από όνειρα και ελλειπής από στόχους. Άλλωστε να θυμάσαι πάντα ότι εγώ μεγάλωσα με φίλες πολύ πιο προσηλωμένες στην επιτυχία (ανεξαρτήτως χρημάτων) και την εμφάνιση από ότι εμείς οι δύο. Οκ, ας αφήσουμε απ' έξω την επιτυχία.

ευχάριστο διάλειμμα
Η ομορφιά είναι από μόνη της προσωπική επιτυχία. Τύχη είναι απλά. Θα παραδεχτείς τουλάχιστον ότι πας για τους "ωραίους"? Ναι, αυτό το παραδέχομαι, αλλά να τονίσω ότι εκπλήσσομαι και εγώ η ίδια για το πως έριξα κάποιους συγκεκριμένους. Δηλαδή οι θεοί θα έπρεπε να βγαίνουν μόνο με μοντέλα? Κλισέεεε! Όχι, στην παγίδα μου έπεσες: αφού λοιπόν βγαίναν μαζί μου σημαίνει ότι η αντικειμενική ομορφιά δεν έπαιξε πρωτεύοντα ρόλο ούτε για αυτούς! Μιλάς λες και θεωρείς τον εαυτό σου καμιά πατσαβούρα. Μιλάω γνωρίζοντας ότι δεν είμαι μοντέλο. Σημαίνει ότι κάτι άλλο υπάρχει πιο σημαντικό! Τι? Το πως κουνιέσαι, πως χορεύεις, τα ρούχα σου, το πως μιλάς, το αν ξέρεις για μηχανές, ποδόσφαιρο, πόκερ και F1? Ίσως και αυτά να παίξαν το ρόλο τους, αλλά το αν ξέρεις τι θες, ίσως πιο πολύ απ'όλα. Η πρώτη εικόνα όμως είναι που τους τράβηξε. Και αν δεν ήταν αυτό, αλλά τα πρώτα λόγια που είπα και πως έσκυψα για να τα πω? Και αυτό πρώτη εικόνα ειναι.

Σε ένα πάρτυ που πήγα, ήρθε η αστυνομία. Η "αστυνομία" ήταν μια στριπτιζού με την κλασική fake μπατσοστολή. Όταν την είδα -γιατί γινόταν χαμός από κόσμο- ήταν ήδη πάνω στον καναπέ με το σουτιέν και έβγαζε το παντελόνι της. Ενώ αρχικά γέλαγα και το διασκέδαζα, το χαμόγελό μου σχεδόν πάγωσε όταν είδα έναν κώλο γεμάτο κυτταρίτιδα, τόσο που αν έβαζες εμένα και τις 4 φίλες μου μαζί σε ένα σώμα, δεν θα είχες το ίδιο αποτέλεσμα. Όταν γύρισε είδα και ένα πεσμένο στηθάκι και μία 35άρικη φάτσα. Αμέσως, το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν ότι προφανώς δεν την είχαν δει πριν τη φέρουν, γιατί αν την είχαν δει, θα έπαιρναν άλλη ή θα το ακύρωναν τελείως! Η αντίδραση μου ήταν ήπια σε σχέση με τους 3 άντρες που κάθονταν μπροστά μου και κόντεψαν να με ποδοπατήσουν στην προσπάθεια τους να απομακρυνθούν από την τύπισσα που έμοιαζε να τους πλησιάζει επιθετικά, εντελώς γυμνή πλέον, για χορό. Εκείνη την ώρα είδα μια φίλη μου να χορεύει μαζί της και το θεώρησα άψογο. Αυτό έλειπε, όταν βρεθείς στο χορό χορεύεις και when in Rome, οπότε μπράβο στην ακομπλεξάριστη φίλη μου!

Η τραγική στριπτιτζού έφυγε μετά από κάνα μισάωρο και εγώ έμεινα βυθισμένη σε σκέψεις μαύρες! Δε θέλω να πιστεψω στην αξία της αντικειμενικής ομορφιάς, αλλά δεν αντέχω να μην αναρωτιέμαι πως θα ήταν τα πράγματα αν η εν λόγω κοπέλα ήταν δίμετρη, με άψογα καπούλια, στητό μεγάλο στήθος και ένα αξιοπρεπές πρόσωπο. Είναι δυνατόν να ήταν το ίδιο? Θα έτρεχαν οι άντρες να κρυφτούν από πίσω μου? Σιγά! Εδώ, εγώ θα πήγαινα να την χορέψω, ας μη δουλευόμαστε τώρα!

Τα παραπάνω δίνουν ένα στοιβαρό χτύπημα στην δήθεν υπεροχή του υποκειμενισμού της ομορφιάς, και στην δήθεν ανύπαρκτη αξία της. Εγώ όμως, πιστή σε ιδεολογίες και ιδανικά, ω ναι, δεν θα το πω ποτέ, ποτέ, το ναι!

Συμπέρασμα: στο hen's party για το γάμο μου (σε περίπου 6-7 χρόνια από τώρα :Ρ) οι 3 -τουλάχιστον- στριπτιζέρ που θα παρεβρεθούν για τη διασκέδαση μου, θα έχουν επιλεγεί από την Ήρα και θα έχουν περάσει από επιτροπή, βλ. κολλητές μου, από την οποία θα έχουν εγκριθεί παμψηφεί. Θέλω έναν μελαχρινό αξύριστο χαρτογιακά, έναν ξανθό αξύριστο κιθαρίστα και έναν καστανό boy-next-door σε bmx. Και όλοι να μην είναι πάνω από 25. Άντε 26. Αυτά, μέχρι νεοτέρας :Ρ

Ή μπορείτε να μου φέρετε αυτά τα 3 :) λιγουλάκι πιο δύσκολο, αλλά βρε κορίτσια, νομίζω μου αξίζει!















Και σας αξίζει και εσάς πιστεύω.















Αλλά ο Yesung είναι όλος δικός μου, έτσι γιατί θα παντρευτώ την επόμενη μέρα, ας μην ξεχνάμε..

8 σχόλια:

  1. Malakaaaaa mou!na simetasxw me tn ira stn epilogi twn agoriwn:P:P
    fovaro keimeno..alla exw megalo provlima me t sigkekrimeno thema,,,kai epesa kai gw s maures skepseis-.-
    eimai omorfi i asximi?
    hmmm anyway babe ,i love ur posts <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε μπα να είσαι και πουά?! εγώ σε βρίσκω μια θεά!
    (έκανα και ρίμα)
    Σοβαρά τώρα, είναι τεράστιο το θέμα και πολλές οι ερωτήσεις. Έχει σημασία τελικά? Εγώ επιμένω that beauty is in the eye of the beholder. Και ας είναι κραυγαλέες κάποιες περιπτώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ναι, μπορείς να συμμετάσχεις στην επιλογή, αρκεί να μην τους παρενοχλήσεις σεξουαλικώς και τρέχουμε.. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. oxi oxi..i swear tha eimai isixi..i just wanna choose..tha kanun mia parelasi m vradino endima,magio,kai gimnooo kai apo kei tha apofasisume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. well well, θυμάμαι αυτή τη συζήτηση να την έχουμε κάνει αρκετές φορές!
    Όσο για τη φίλη μας την στριπτιζού, τι να πώ, εγώ το μόνο που σκέφτηκα ήταν "γιατί να φέρεις στριπτιζού σε ένα πάρτυ με 100 άτομα? is it fun?". Και στην τελική πόσο κοινά αποδεκτό είναι το γεγονός πως ένα γυμνό γυναικείο σώμα μπορεί να χαρακτηριστεί ως αξιοπρεπές θέαμα σε όποιο περιβάλλον και αν το τοποθετήσεις? (και ξέρεις πως δεν είμαι συντηρητική...) Τις προάλλες που πήγα σε ένα club ήταν 2 χορεύτριες με τέλειους κώλους και όλα τα σχετικά, αλλά i couldn't help it wondering (:P) γιατί να μην είναι αγόρια στη θέση τους? και αν ήταν αγόρια, θα φόραγαν κάτι τόσο προκλητικό όσο αυτές? προθανώς και όχι. Εγώ επίσης δεν μπορώ να δεχτώ πως το κοινό που θέλει να του πουλάνε σεξ είναι μόνο τα αρσενικά, οπότε ΝΑΙ αδερφούλα: θα σου οργανώσω ένα hen's party χωρίς προηγούμενο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χμ χμ
    Εγώ πάλι πιστεύω ότι ένα γυμνό σώμα είναι αξιοπρεπές θέαμα όπου και αν το τοποθετήσεις, με 2 προυποθέσεις: να το αντιμετωπίσεις σαν αξιοπρεπές θέαμα και να το αντιμετωπίσει και σαν αξιοπρεπή κατάσταση και ο κάτοχός του.
    Δεν μου φάνηκε εντελώς ακατάλληλη ιδέα αυτη που είχαν τα παιδιά, αλλά μάλλον πολλοί έτσι πίστεψαν! Είμαι σίγουρη ότι αν η κοπέλα ήταν τούμπανο και νόστιμη δεν θα το συζητάγαμε καθόλου ως προς ακαταλληλότητα όλο αυτό! Και εκεί είναι που κερδίζεις.
    Τώρα, σχετικά με τις χορεύτριες, μακάρι να υπήρχαν και περισσότεροι χορευτές αλλά, αγάπη μου, αυτό είναι ένα άλλο τεράστιο θέμα!! Σε όλα τα είδη και τις μορφές που μπορεί να πουλιέται το σεξ, πάντα η μερίδα του λέοντος είναι για τους άνδρες. Αλλά δεν με νοιάζει όσο παλιά, είναι ανώφελο, όσο ανώφελο είναι το να χτυπιέμαι στο πάτωμα που δεν μπορώ να κατουράω όρθια στο ύπαιθρο :Ρ

    p.s. χωρίς προηγούμενο?? challenge accepted!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. diavazontas to mporw na pw kai egw oti provlhmatistika kai oti h hra kerdise poly edafos mesa mou ektopizontas thn eva pou kala kratouse tosa xronia... nomizw oti tha symfwnhsw telika oti h antikeimenikh anepithdeyth omorfia einai poly shmantiko, kai Sigoura protimotero apo thn eksypnada giati ayto to epixeirhma pou anaferthike oti "tha eisai monos sou peristrygirismenos apo ilithious" to exw niwsei sto petsi mou. Isws telika kerdizeis perissotera me thn omorfia ,alla Sigoura aisthanesai arketa kalytera!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από την άλλη, βρε Γιάννη, αυτούς τους ηλίθιους δεν είναι που βαριέσαι τελικά όσο όμορφοι και να είναι, και αποζητάς μια πιο "ποιοτική παρέα"? Έτσι δεν "νικάει" η εξυπνάδα αφού καταλήγεις να την αποζητάς?? Εννοώ ότι το συγκεκριμένο επιχείρημα λειτουργεί both ways ανάλογα με το πως θα το διατυπώσεις :P και το 'βλεπα έτσι από όταν το πρωτοέγραψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή